Changi airport

2 04 2011

De eerste post is een wat brakke post: overstapje na 12 uur vliegen: veel films, wat eten, geen slaap want ik ga richting oost.. SA altijd weer n prettige ervaring. Volop vocht en entertainment. en nu Changi: overal gratis internet, dus overstaptijd een easy kill. Eerst wat ontbijten, mail checken, een gratis voetmassage . Uitgebreid gaan liggen durf ik niet: als nu mn ogen dicht gaan, kom ik vandaag niet meer in Manado en Bunaken.. buiten alles strak in t gelid en 29 graden. Die aan boord sokken die ik in mn rugzakje gestoken heb gaan niet meer nodig zijn, kzweer t je. Ik pluk wat melatonine uit de vliegvelddrogist voor straks en bericht jullie later meer..

Actions

Information

Leave a Reply

